Η ανακοίνωση της Αστυνομίας για το τροχαίο με τρεις νεκρούς έξω από την Ορεστιάδα

THESTIVAL TEAM
Ανακοίνωση εξέδωσε η Διεύθυνση Αστυνομίας Ορεστιάδας για το θανατηφόρο τροχαίο με τρεις νεκρούς έξω από την Ορεστιάδα.
Συγκεκριμένα, στις12.50, στο 117ο χιλιόμετρο της Εθνικής Οδού Αλεξανδρούπολης – Ορμενίου, Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο που οδηγούσε 54χρονη συγκρούστηκε μετωπικά με Ι.Χ.Φ. αυτοκίνητο που οδηγούσε 85χρονος και επέβαινε 48χρονος, με αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό των οδηγών και του συνεπιβάτη, οι οποίοι μεταφέρθηκαν αντίστοιχα στο Γενικό Νοσοκομείο Διδυμοτείχου και στο Κέντρο Υγείας Ορεστιάδας.
Προανάκριση για τα αίτια και τις συνθήκες του ατυχήματος διενεργεί το Τμήμα Τροχαίας Ορεστιάδας.





