Νεάπολη: 37χρονος απείλησε αστυνομικό με κατσαβίδι

ΜΑΓΔΑ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ
Ένας 37χρονος συνελήφθη χθες το μεσημέρι στην περιοχή της Νεάπολης.
Ο δράστης διέρρηξε αυτοκίνητο από το εσωτερικό του οποίου αφαίρεσε ένα ραδιοκασετόφωνο και διάφορα έγγραφα του ιδιοκτήτη, πλην όμως έγινε αντιληπτός και ακινητοποιήθηκε από αστυνομικό που βρισκόταν εκτός Υπηρεσίας, τον οποίο ο 37χρονος απείλησε κατσαβίδι προκειμένου να διατηρήσει τα κλοπιμαία.
Στη συνέχεια συνελήφθη από προστρέξαντες αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Νεάπολης – Συκεών. Επιπλέον, στην κατοχή του συλληφθέντα βρέθηκε μία σύριγγα που περιείχε υγρό διάλυμα ηρωίνης.





