Θεσσαλονίκη: 42χρονη “ξάφρισε” αυτοκίνητο στην Ανάληψη και προσπάθησε να διαφύγει χτυπώντας την ιδιοκτήτρια

|
ΤΑΚΗΣ ΤΣΟΥΚΑΛΕΛΗΣ

Στη σύλληψη μιας 42χρονης για ληστεία προχώρησαν χθες τα ξημερώματα στην περιοχή της Ανάληψης αστυνομικοί της Διεύθυνσης Άμεσης Δράσης Θεσσαλονίκης.

Η συλληφθείσα, μπήκε σε αυτοκίητο το οποίο ήταν ξεκλείδωτο και αφαίρεσε διάφορα αντικείμενα, πλην όμως έγινε αντιληπτή από την ιδιοκτήτρια του αυτοκινήτου και προκειμένου να διαφύγει έκανε χρήση σωματικής βίας.