Κορωνοϊός: Και τρίτη νεκρή από το γηροκομείο στο Ασβεστοχώρι

|
THESTIVAL TEAM

Κατέληξε και τρίτη γυναίκα, θετική στον κορωνοϊό, η οποία διέμενε στο γηροκομείο στο Ασβεστοχώρι Θεσσαλονίκης.

Η γυναίκα ήταν 81 ετών και εξέπνευσε μόλις διεκομίσθη στα ΤΕΠ του ΑΧΕΠΑ, αργά το μεσημέρι της Παρασκευής.

Σημειώνεται ότι συνολικά, οι νεκροί από κορωνοϊό στη χώρα μας ανέρχονται στους 223.