Εξιτήριο για την 10χρονη μαθήτρια από τη Θεσσαλονίκη

|
THESTIVAL TEAM

Εξιτήριο πήρε από το νοσοκομείο στο οποίο νοσηλευόταν, η 10χρονη Μαρκέλλα, η οποία έπεσε θύμα αρπαγής από την 33χρονη.

Το κορίτσι θα παραμείνει σε προστατευμένο περιβάλλον έως ότου ξεκαθαριστούν λεπτομέρειες της υπόθεσης και αν κρίνεται κατάλληλο το οικογενειακό περιβάλλον.