Τραγωδία στον Όλυμπο – Νεκρός ο ένας από τους δύο ορειβάτες

|
THESTIVAL TEAM

Τραγική κατάληξη είχε η ανάβαση δύο ορειβατών στον Όλυμπο. Σε υψόμετρο 2.900 μέτρων στη θέση Στεφάνι στον Μύτικα, πιθανότατα λόγω πτώσης, ο ένας εκ των δύο ηλικίας 42 ετών έχασε τη ζωή του.

Ο δεύτερος, 52 ετών, παρελήφθη σώος από την 2η και 8η ΕΜΑΚ και μεταφέρθηκε στο καταφύγιο «Αποστολίδη». Σε λίγη ώρα θα ξεκινήσει η μεταφορά του σε νοσοκομείο. Η ζωή του δεν διατρέχει κίνδυνο.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο 42χρονος έχασε τη ζωή του στην προσπάθειά του να βοηθήσει τον 52χρονο ορειβάτη.