Τους έφαγε ο Μητσοτάκης! Κι άλλο μέλος της κυβέρνησης έφυγε εσπευσμένα!

|
THESTIVAL TEAM

“Κακό μάτι” είδε τα στελέχη της νέας κυβέρνησης, αφού μετά τις αναποδιές του Αντώνη Σαμαρά και του Βασίλη Ράπανου, σειρά πήρε ο…

υπουργός Επικρατείας Δημήτρης Σταμάτης. Ο ίδιος έφυγε εσπευσμένα από την Αθήνα για τη Θεσσαλονίκη, μετά από ξαφνική αδιαθεσία συγγενικού του προσώπου. Έτσι, στο Αττικό Νοσοκομείο για να συναντήσει τον Αντώνη Σαμαρά πήγε μόνο ο Κώστας Μπούρας.

Ο πρωθυπουργός πάντως, αναμένεται να πάρει εξιτήριο στις πέντε το απόγευμα.