To ξέρατε ότι υπάρχουν τροφές που και μας χορταίνουν και μας βοηθούν να χάσουμε βάρος; Οι περισσότερες από αυτές είναι δίπλα μας και δεν πάει ο νους ποιες μπορεί να κάνουν θαύματα και πως αν τις εντάξουμε στην καθημερινότητά μας θα αποφύγουμε τα επεισόδια υπερφαγίας, θα νιώθουμε περισσότερο χορτάτοι και θα αδυνατίσουμε γρηγορότερα.Αυτές είναι:

- Ο καφές βοηθάει στην καύση θερμίδων και τη διάσπαση των λιπαρών. Ένα φλιτζάνι καφέ 30 λεπτά έως 4 ώρες πριν από το γεύμα, μειώνει το αίσθημα της πείνας.

- Μόλις ένα γραμμάριο πιπέρι καγιέν στο φαγητό μειώνει την όρεξη και καταστέλλει το αίσθημα της πείνας. Παράλληλα, επιταχύνει τον μεταβολισμό βοηθώντας σας να χάσετε βάρος.

- Οι φακές είναι πηγή φυτικών ινών και πρωτεϊνών και η προσθήκη τους στη διατροφή αποτρέπει τα σνακς ανάμεσα στα γεύματα.

- Ξεκινήστε τη μέρα σας με κρέμα βρόμης. Η βρόμη είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και αυξάνει το αίσθημα πληρότητας.

- Η καφεΐνη και οι κατεχίνες του πράσινου τσαγιού μειώνουν την όρεξη και αυξάνουν τη διαδικασία καύσης του λίπους κατά 4%.

- Το τζίντζερ ή πιπερόριζα σας κρατάει χορτάτους για μεγαλύτερο διάστημα και η καθημερινή κατανάλωσή του θα σας βοηθήσει να αδυνατίσετε γρηγορότερα.

- Μόλις 2 κουταλιές σπόρων τσία δίνουν περίπου 5 γραμμάρια φυτικών ινών. Οι ίνες τους απορροφούν πολύ νερό, με αποτέλεσμα να διογκώνονται στο στομάχι και να προκαλούν πληρότητα, επιβραδύνοντας την απορρόφηση της τροφής.

- Το αβοκάντο είναι πλούσιο σε θρεπτικά λιπαρά οξέα, ενώ περιέχει ολεϊκό οξύ, το οποίο προκαλεί κορεσμό.

- Ο συνδυασμός πρωτεϊνών και λιπαρών οξέων παρατείνει το αίσθημα πληρότητας και σταματά τις λιγούρες ανάμεσα στα γεύματα.

Πηγή: onmed.gr