Η επιστροφή από τις διακοπές δεν έχει μόνο τη μελαγχολία των αναμνήσεων μίας μαγικής παραλίας ή των όμορφων στιγμών που ήταν γεμάτες ανεμελιά, βόλτες και χαλάρωση. Έχει και τη μελαγχολία της ανάμνησης μίας τεράστιας βάφλας με πραλίνα και παγωτό, της γαριδομακαρονάδας με μισό κιλό ψωμί και των κοκτέιλ με 5 κουταλιές ζάχαρη (το λιγότερο). Αν πήρες μερικά κιλάκια στις διακοπές σου, είναι απολύτως φυσιολογικό και δεν υπάρχει λόγος να τα βάζεις με τον εαυτό σου. Τώρα που μπήκαμε σιγά σιγά στους κανονικούς ρυθμούς της καθημερινότητας, είναι πιο εύκολο να επανέλθουμε στη διατροφή που κάναμε πριν τις διακοπές. Η διατροφολόγος σου δίνει όλα τα βασικά tips για να χάσεις τα κιλά, αλλά χωρίς να φτάσεις σε σημείο πείνας (και γκρίνιας).

Πολλά γεύματα

Επίστρεψε στα ισορροπημένα σου γεύματα (5 ημερησίως) χωρίς να παραλείπεις το δεκατιανό και απογευματινό που συμβάλουν στην καλή διατήρηση της γλυκόζης και της ινσουλίνης ώστε να μην πραγματοποιούνται υπογλυκαιμίες που μοιραία οδηγούν στην κατανάλωση γλυκών τροφίμων. Αυξάνουν το μεταβολισμό  και βοηθούν στη μείωση του σωματικού λίπους.

Όχι σε αυστηρή δίαιτα

Δεν πρέπει να προβείς σε ακραίες δίαιτες καθώς το σώμα μπορεί να να αρχίζει να καίει μυς και όχι λίπος λόγω της ανεπαρκούς πρόσληψης πρωτεΐνης και θρεπτικών συστατικών.

Ναι στα υγιεινά snacks

Εμπλούτισε τη διατροφή σου με ποικιλία φρούτων, λαχανικών και φρέσκων χυμών για snack, αποφεύγοντας τρόφιμα που είναι πλούσια σε περιττό υδατάνθρακα και ζάχαρη και δεν συμβάλουν στη καύση του λίπους.

Να πίνεις νερό

Αύξησε την κατανάλωση νερού με σκοπό να αποβάλλονται οι τοξίνες και να μειώνονται οι κατακρατήσεις από το αλκοόλ που καταναλώθηκε αλλά και από την κατανάλωση των αλμυρών τροφίμων.

Πρόσεχε την «κρυφή» ζάχαρη

Διάβασε το διατροφικό πίνακα με σκοπό τη μείωση της κρυφής ζάχαρης από τα καθημερινά τρόφιμα όπως το γιαούρτι, τα κριτσίνια, ο καφές και άλλα τρόφιμα που ανεβάζουν θερμιδικά το ημερήσιο διαιτολόγιο.

Μην παραλείπεις το πρωινό

Το πρωινό αυξάνει το μεταβολισμό και την καύση του λίπους, η κατανάλωσή του μειώνει τις υπερφαγίες στα γεύματα που ακολουθούν, βοηθά στο να μην παρουσιάζονται υπογλυκαιμίες και στο να καταναλώνεις τη σωστή ποσότητα μεσημεριανού λαμβάνοντας  τον ιδανικό αριθμό θερμίδων.

Γυμνάσου

Να υπάρχει καθημερινά μια ήπια ενεργειακή δαπάνη ώστε ο μεταβολισμός να βρίσκεται σε εγρήγορση και να υπάρχει αρνητικό ισοζύγιο (απώλεια).

Πηγή: ladylike.gr