Υπάρχουν τροφές που αν τις καταναλώσεις, σε βοηθούν να χάσεις το περιττό λίπος από την κοιλιά.

Το τοπικό πάχος είναι ένα μεγάλο πρόβλημα για πολλές γυναίκες, τι και αν πηγαίνουν στο γυμναστήριο, τι κι αν χύνουν τόνους ιδρώτα με διάφορες ασκήσεις; Το λίπος, σε ορισμένες περιοχές του σώματος, αποβάλλεται από τον οργανισμό με μεγάλη δυσκολία. Υπάρχουν, όμως, κάποιες τροφές που μπορούν να σε βοηθήσουν και να γίνουν οι καλύτεροι σύμμαχοί σου στον «ακήρυκτο αυτό πόλεμο» με το λίπος στην κοιλιά σου.

Δείτε ποιες είναι αυτές σύμφωνα με το queen.gr:

Αυγά Τα λιπαρά ωμέγα-3 βελτιώνουν την ευαισθησία στην ινσουλίνη, οπότε φυσικά «καίνε» το κοιλιακό λίπος. Μια τέλεια πρωτεΐνη, τα αυγά περιέχουν εννέα απαραίτητα αμινοξέα και πολυακόρεστα λίπη που φυσικά μειώνουν τη φλεγμονή, καταστέλλοντας την παραγωγή ενζύμων που διαβρώνουν τον χόνδρο στο σώμα.

 Κόκκινες καυτερές πιπεριές Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες A, C, B6, και K καθώς και κάλιο. Περιέχουν καψαϊκίνη, η οποία έχει θερμογόνο δράση που μπορεί να κάνει το σώμα να κάψει περισσότερες θερμίδες μέχρι και 20 λεπτά μετά την κατανάλωσή της.

Αβοκάντο Χρειάζονται καλά λιπαρά για να κάψεις το λίπος. Τα μονο-ακόρεστα λίπη που βρίσκονται στα αβοκάντο ενεργοποιούν τις ορμόνες καύσης λίπους ενώ ταυτόχρονα σου δίνουν την απαραίτητη ενέργεια για να αθληθείς.

Γκρέιπφρουτ Υψηλό σε διαλυτές ίνες, το γκρέιπ φρουτ βοηθά το σώμα περισσότερο να χωνέψει.

Πράσινο τσάι Ενίσχυσε το μεταβολισμό σου με ένα πλούσιο σε αντιοξειδωτικές ουσίες, πράσινο τσάι, «φορτωμένο» με θρεπτικά συστατικά. Τα οφέλη του πράσινου τσαγιού περιλαμβάνουν αυξημένη εγκεφαλική λειτουργία, συγκρατημένες λιγούρες και βελτιωμένη διάθεση και φυσική καύση του λίπους.