Όταν λέμε “αποθεραπεία” εννοούμε ότι μετά από μια έντονη προπόνηση ασκείσαι σε πολύ πιο ήπιους και αργούς ρυθμούς για λίγα λεπτά προτού ολοκληρωθεί εντελώς η προπονητική σου συνεδρία. Το μόνο γνωστό όφελος της αποθεραπείας είναι να μας κρατήσει μακριά από το αίσθημα της ζάλης ή ακόμα και της λιποθυμίας μετά από μια έντονη προπόνηση.

Όπως και να έχει πάντως, σύμφωνα με το myfit.gr, δεν έχει αποδειχτεί -ακόμα- ότι η αποθεραπεία στο τέλος της προπόνησης:

– μειώνει τον μυϊκό πόνο της επόμενης ή μεθεπόμενης ημέρας (καθυστερημένος μυϊκός πόνος)

– δεv βοηθά στη γρηγορότερη αναπλήρωση ή στην ευκαμψία.

– δεν βελτιώνει το επίπεδο της φυσικής ικανότητας.

– δεν μας κάνει πιο δυνατούς ή στην πρόληψη των τραυματισμών.