Η Κατερίνα Στικούδη είναι μια εντυπωσιακή γυναίκα με άψογες αναλογίες που προσέχει, όμως, για να έχει.

Ακολουθώντας μια ισορροπημένη διατροφή σε συνδυασμό με καθημερινή άσκηση αλλά και εφαρμόζοντας βασικούς διατροφικούς κανόνες, η τραγουδίστρια "χτίζει"κορμί που κάνει πολλούς να παραμιλούν.

Σύμφωνα με το περιοδικό "YOU" το πρόγραμμα διατροφής που ακολουθεί είναι:

    Πρωινό

1 χυμός, 1 τοστ ή δημητριακά με μέλι ή 1 μεγάλη φρουτοσαλάτα ή 1 smoothie με γιαούρτι, γάλα και φρούτα

    Δεκατιανό

1 μπάρα δημητριακών ή 1 φρούτο

    Μεσημεριανό

Λαδερό ή κοτόπουλο ή ψάρι με ένα μπολ πράσινη σαλάτα ή χωριάτικη χωρίς πολύ λάδι

    Απογευματινό

1 γιαούρτι με αμύγδαλα και αποξηραμένα φρούτα

    Βραδινό

Το ίδιο με το μεσημεριανό σε μικρότερη ποσότητα

*Do
- Μην αμελείς το πρωινό
- Μην τρως βραδινό μετά τις 9
- Πίνε άφθονο νερό
- Πες “όχι” στα αναψυκτικά
- Αλκοόλ με μέτρο

*Don’t
- Ψωμί
- Φρούτα και υδατάνθρακες μετά τις 6 το απόγευμα
- Λιπαρά
- Τηγανητά
- Γλυκά