Θέλεις να χάσεις κιλά και ψάχνεις απεγνωσμένα στο διαδίκτυο κάποια γρήγορη δίαιτα; Είναι ό,τι χειρότερο μπορείς να κάνεις στην υγεία σου. Οι δίαιτες του διαδικτύου είναι οι χειρότερες και καλό είναι να επισκεφθείς έναν ειδικό κι όχι να κάνεις απερίσκεπτα ό,τι δεις γραμμένο που μπορεί να σου προκαλέσει προβλήματα υγείας. Κάθε οργανισμός είναι ξεχωριστός και έχει τις δικές του ανάγκες. Εμείς σήμερα θα σου αποκαλύψουμε ποιες δίαιτες είναι βλαβερές για την υγεία.

Όσες δίαιτες περιλαμβάνουν τροφές χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά που στοχεύουν στο να μειώσουν τη χοληστερόλη, έχουν μεγάλες επιπτώσεις στην υγεία.

Πρόσφατη μελέτη που ήρθε στο φως της δημοσιότητας πριν από λίγο καιρό στη Μεγάλη Βρετανία υποστηρίζει επίσης ότι πρέπει να αποφεύγεται η ζάχαρη, που θεωρείται «λευκός θάνατος» και ότι οι άνθρωποι θα πρέπει να σταματήσουν την καταμέτρηση θερμίδων .

«Ακολουθώντας μια διατροφή με πλούσια σε πλήρη λιπαρά γαλακτοκομικά – όπως το τυρί, το γάλα και το γιαούρτι – μπορεί να μειώσει πραγματικά την πιθανότητα παχυσαρκίας», γράφουν οι συντάκτες της μελέτης, ενώ προσθέτουν ότι: «Τα πιο φυσικά και θρεπτικά τρόφιμα που έχουμε στην διάθεση μας- το κρέας, τα ψάρια, τα αυγά, τα γαλακτοκομικά προϊόντα, οι ξηροί καρποί, οι σπόροι, το ελαιόλαδο, το αβοκάντο – όλα περιέχουν κορεσμένα λιπαρά. Η συνεχιζόμενη δαιμονοποίηση του φυσικού λίπους οδηγεί τους ανθρώπους μακριά από τροφές που είναι εξαιρετικά θρεπτικές και πραγματικά υγιεινές».