Η yoga αν την ακολουθήσεις κατά γράμμα, είναι εκπληκτική γυμναστική καθώς γυμνάζει νου και σώμα.

Οι ασκήσεις της πρέπει να γίνονται με την καθοδήγηση του δασκάλου κι όχι αυθαίρετα καθώς μπορεί να υπάρξει κάποιος τραυματισμός. Ωστόσο μία γυμναστική από μόνη της δεν μπορεί να κάνει κάτι, αν δεν προσέξεις κι εσύ τη διατροφή σου. Σίγουρα δε γνωρίζεις τι είναι καλό να τρως πριν τις ασκήσεις γι’ αυτό είμαστε εδώ για να σε καθοδηγήσουμε.

  • Μήλα.Περιέχουν μεγάλες ποσότητες φυτικών ινών και βιταμίνης C οι οποίες θα σε ‘’εξοπλίσουν’’ με μπόλικη ενέργεια για τις ασκήσεις που θα κάνεις!
  • Μπανάνα. Περιέχει κάλιο και είναι το ιδανικό φρούτο πριν από κάθε είδος γυμναστικής. Ακόμη και σε αυτό που απαιτεί μεγάλη ενέργεια.
  • Γιαούρτι. Η λακτόζη που περιέχει θα σε βοηθήσει στο να έχεις καλή διάθεση και ευεξία. Χαρακτηριστικά της συγκεκριμένης γυμναστικής.
  • Αμύγδαλα. Πριν κάνεις yoga, έχε σε ένα σακούλακι μία χούφτα από αμύγδαλα. Ο λόγος είναι απλός σύμφωνα με τους ειδικούς. Θα σου εξασφαλίσουν ενέργεια αν τα φας πριν το μάθημα και δε θα σε κάνει να πεινάς μιας και καταπολεμούν τη λιγούρα.