Μία σωστή και ισορροπημένη διατροφή είναι ιδανική για όλες τις ηλικίες . Το καλοκαίρι ειδικά που οι θερμοκρασίες χτυπούν κόκκινο, μία έγκυος καλό είναι να τρώει ελαφριά για να μην αισθάνεται δυσφορία και να αποφύγει τις καούρες.

Εμείς σας παρουσιάζουμε τις παρακάτω διατροφικές συμβουλές οι οποίες θα σας φανούν χρήσιμες.

• Μεγάλη κατανάλωση νερού. Αυτό το είναι το Α και το Ω. Θα πρέπει να πίνετε τουλάχιστον 1,5-2 λίτρα την ημέρα νερό. Όσο περισσότερο τόσο καλύτερο.
• Εντάξτε τα φρούτα και τα λαχανικά στο καθημερινό σας διαιτολόγιο. Αυτήν την εποχή έχει πολύ ωραία φρούτα αλλά καλό είναι να αγοράζετε βιολογικά αν για παράδειγμα επιθυμείτε φράουλες.
• Τροφές πλούσιες σε λιπαρά και θερμίδες όπως: σάλτσες, τηγανιτά, σοκολάτες, λευκό ψωμί, αναψυκτικά, τσιπς, μπισκότα και πίτσες, ξεχάστε τα τους καλοκαιρινούς μήνες.
• Αν είστε φαν του αλατιού, για λίγο καιρό θα πρέπει να το αποχωριστείτε. Η μεγάλη κατανάλωσή του μπορεί να προκαλέσει οιδήματα, ακόμη και προεκλαμψία.
• Τα οινοπνευματώδη ποτά, αφήστε για άλλους!
• Καλό είναι να πίνετε 1-2 καφέδες την ημέρα, κι όχι παραπάνω.