Η ζέστη αρχίζει κάποιες φορές και γίνεται αποπνικτική. Όσες διανύετε την περίοδο της εγκυμοσύνης σας είναι λογικό να ζεσταίνεστε περισσότερο. Εμείς σας εξασφαλίσαμε συμβουλές από ειδικούς για τις ζεστές νύχτες που έχουμε και αναμένεται να έρθουν ακόμη πιο ζεστές κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.

• Αποφύγετε τα βαριά γεύματα, τουλάχιστον 3 ώρες προτού κοιμηθείτε.
• Ένα δροσερό ντους πριν τον ύπνο, είναι ό,τι καλύτερο, αρκεί το νερό να μην είναι κρύο.
• Προτιμάτε να φοράτε βαμβακερές πυτζάμες και νυχτικά.
• Μην κοιμηθείτε με το κλιματιστικό. Μπορεί να κρυώσετε και να μην το καταλάβετε. Αφήστε το να λειτουργήσει μία με δύο ώρες προτού μπείτε στο δωμάτιό σας.
• Προτιμήστε ανεμιστήρα που να μην χτυπάει στο μέρος σας.
• Τελειώστε ό,τι δραστηριότητα έχετε, τρεις ώρες πριν πέσετε για ύπνο.
• Μην ξεχνάτε δίπλα στο κομοδίνο σας, να έχετε ένα μπουκάλι δροσερό νερό. Όχι παγωμένο. Αυτό σε περίπτωση που ξυπνήσετε μέσα στον ύπνο σας.